Müügitingimused

Lepingu jõustumine: Ostu-müügi leping loetakse sõlmituks, kui ostja on saatnud Green Idea OÜ e-poele (edaspidi sahvrirotid.ee) tellimuse ja sahvrirotid.ee on talle vastu saatnud tellimuse kinnituse ning ostja on arve tasunud. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest www.sahvrirotid.ee ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

Tellimuse koostamine e-poes:

* Vali toodete alt soovitud kaubad ja lisa need ostukorvi.

* Kui oled kaubad välja valinud, siis täida korrektselt vajalikud isikuandmete lahtrid – nimi, e-posti aadress ja telefon. Pane linnuke kasti ”Olen tutvunud veebilehe müügitingimustega ja nõustun nendega *”

NB! Kliendi poolt sahvrirotid.ee-le avaldatud andmed on konfidentsiaalsed ning neid kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks ja kliendiga ühenduse võtmiseks, kui tellimusega on probleeme. Sahvrirotid.ee ei jaga kliendi andmeid kolmandatele osapooltele, välja arvatud tellimuse täitmiseks või kui seadus seda kohustab.

Privaatsustingimused

Isikuandmete kogumine ja kasutamine

Isikuandmed on andmed, mida sahvrirotid.ee kogub üksikisiku tuvastamiseks või temaga ühenduse võtmiseks. 

Isikuandmete kogumine võib toimuda kliendi nõusolekul järgnevatel viisidel:

  • Kontaktandmete (sh sinu nimi, telefoninumber, e-posti aadress) esitamisel meie veebilehel või kaupluses
  • veebilehe kasutamisel kliendi kontoinfost või küpsiste (cookies) kaudu
  • ostu või tellimuse sooritamisel meie e-poes (e-pood võib paluda teatud veebilehe aladel vabatahtlikult esitada isikuandmeid ja personaalset informatsiooni. Nõutavad isikuandmed võivad sisaldada nime, e-posti aadressi ja telefoninumbrit)

Kogutud isikuandmete abil saame teavitada kliente sahvrirotid.ee  uudistest, kampaaniatest ja tulevastest sündmustest. Klient, kes ei soovi olla meie uudiskirjaloendis, saab ennast sellest igal ajal eemaldada. Kogutud isikuandmeid kasutame ka kauba kohaletoimetamiseks ning kliendi ees võetud kohustuste täitmiseks.

Isikuandmete kaitse

Sahvrirotid.ee rakendab kõiki ettevaatusabinõusid (sh administratiivsed, tehnilised ja füüsilised meetmed) kliendi isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel.

Turvalisus

Kõik sahvrirotid.ee e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.

 Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse.

Privaatsuspoliitika tingimused ja muudatused

Jätame endale õiguse vajadusel privaatsustingimusi muuta. Meie veebilehte kasutama asudes eeldame, et oled nende põhimõtetega tutvunud ning nõustud nendega.

 Kõigi privaatsuspoliitika või andmetöötluse kohta tekkivate küsimuste või muredega palume võtta meiega ühendust aadressil info(at)sahvrirotid.ee

Kauba kättetoimetamine

Tooted toimetame kohale Eesti ja Soome piires ja sinu poolt tellimuse tegemisel valitud viisil. Eesti piires saab valida Itella SmartPOSTi pakiautomaadi, Omniva pakiautomaadi, DPD pakiautomaat-pakipoe, Omniva kulleri, SmartPOSTi kulleri ning ise järgi tulemise vahel.

Eestis:

SmartPOST pakiautomaat 3.50 EUR: kaupa tellides valige endale lähima SmartPOST automaadi asukoht rippmenüüst. Kui pakk on kohal, saabub sinu telefoni unikaalse uksekoodiga SMS-sõnum. Sisesta uksekood ja pakk ongi käes. SmartPOSTi pakiautomaadid asuvad ainult sisetingimustes, külma ja kuuma eest kaitstult. Pakki hoitakse kuni 7 päeva automaadis. 

Maksimaalsed mõõtmed: 60 cm * 36 cm * 60 cm; maksimaalne kaal: 35 kg.

Omniva pakiautomaat 3.50 EUR: Pakiautomaadist saad paki välja võtta olenemata nädalapäevast 24 tundi ööpäevas.
Paki saad kätte personaalse uksekoodi abiga, mille edastame Sulle SMS-i või e-kirjaga. Kui sisestad pakiautomaati uksekoodi, avaneb selle kapi uks, kus asub Sinu pakk. Paki saabumise sõnumis on kirjas, kui pakil on küljes Lunatasu või ID-kaardiga tuvastamine.

Kui oled toodete kättesaamise viisiks valinud SmarPOST või Omniva pakiautomaadi, siis toimetatakse tooted sinu poolt valitud pakiautomaati. Sind teavitatakse tekstisõnumi teel toodete kohalejõudmisest ja pakiautomaadi ukse avamiseks vajalikust unikaalsest uksekoodist. 

DPD pakipood 3.50 EUR: kui pakk on jõudnud DPD pakipoodi saab paki saaja teavituse SMS-sõnumi või e-kirja teel. Pakile saab järgi minna endale sobival ajal! Pakk väljastatakse nii pakipoodides kui automaatides PIN-koodi alusel. Pakipoes vajadusel ka isikut tõendava dokumendi (pass, ID-kaart või juhiluba) alusel.

Pakki hoitakse pakipoes 7 kalendripäeva. Kolmandal hoiustamise päeval saadetakse saajale meeldetuletus ning 7. päeval tagastatakse pakk saatjale.

SmartPOST kuller: kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul info paki saabumise kohta SMS-teatega. Kuller helistab kliendile enne paki kohale toimetamist.

Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati. 

Pakk antakse kliendile üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse kliendile SMS-teatega.

Omniva kuller: erakliendile toimetame paki kätte üleandmise päevale* järgneva kolme päeva jooksul. Saajale helistame ette ja lepime kokku sobiva kättetoimetamise aja.
Esmaspäevast reedeni toimetame pakke kätte ajavahemikus kell 8–20, laupäeviti kell 10–16.
Ärikliendile (juriidilisest isikust saajale) toimetame paki kätte järgmisel tööpäeval* ilma ette helistamata, esmaspäevast reedeni kell 8–17.
*eeldusel, et pakk on üle antud enne pakiautomaadi tühjendamise kellaaega

Kui sinu tellimust ei ole võimalik sulle kätte toimetada seoses toodete lõppemisega või muul põhjusel, teavitame sind sellest esimesel võimalusel ja tagastame sinu poolt tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Soomes:

Soome toimetame kauba SmartPOST pakiautomaati (13.50 EUR) või SmartPOST kulleri ja (18.50 EUR) Omniva kulleriga soovitud aadressile (19 EUR).

Muud tingimused:

Kõik hinnad on välja toodud eurodes. Green Idea OÜ ei ole käibemaksukohuslane.

Nädalavahetustel ja riiklikel pühadel ei toimu tellimuste kogumist ja arvete saatmist.

Enamasti jõuab sinu tellimus kohale 2-3 tööpäeva jooksul. NB! Kui soovitud kaup on otsa saanud, ei kehti hetkel ülalnimetatud 2-3 tööpäevaga, vaid kliendiga võetakse ühendust ja täpsustatakse kauba tellimise ja kohale jõudmise aega.

Kauba eest tasumine

Kauba eest saab tasuda kas ülekandega või pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, LHV, Coop Pank ja Luminor). Arvega maksmisel saadame sulle e-posti teel ettemaksuarve. Maksmisel märgi selgituses kindlasti ära ettemaksuarve number. Kui oled arve tasunud, võtame tellimuse töösse. 

Kui sulle pole ettemaksuarvet saabunud kahe tööpäeva jooksul, siis saada palun sellekohane info e-mailile info@sahvrirotid.ee

Sahvrirotid pakuvad Eestisisest tasuta transporti kui ostukorvi summa on vähemalt 50 EUR. Soome tellides pakume tasuta transporti kui ostukorvi summa on vähemalt 100 EUR.

info(at)sahvrirotid.ee

 

Pangakoordinaadid:

Green Idea OÜ

LHV EE237700771002984343 SWIFT LHVBEE22

Kauba ümber vahetamine ja tagastus

Kui mingil põhjusel ostetud kaup ei sobi, on sul õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja  originaalpakendis. Saatmiskulud katab ostja. Kauba vahetamise korral tasub tekkivad postikulud klient. Sahvrirotid.ee tasub kaubavahetamise kulud vaid juhul, kui tekkinud kulutused on meiepoolne eksimus. Allahinnatud tooted ümbervahetamisele ja tagastamisele ei kuulu.

Itella SmartPOST pakiautomaadiga tagastamine /ümbervahetamine

Paki tagastamiseks on sul vajalik sama uksekood, mille said kauba vastuvõtmiseks. Võta ühendust sahvrirotid.ee poega aadressil info(at)sahvrirotid.ee ja anna märku tagastussoovist. Meie aktiveerime SmartPostis tagastuseprotseduuri, sulle saadetakse SMS koodiga. See kood palun kirjuta paki peale. Pakiautomaadi juures alustamiseks vajuta ”Alustamiseks vajuta siia”. Seejärel vali ”Paki tagastamine”. Automaat küsib sama koodi, millega toimus paki väljastamine. Seejärel avaneb uks ning saad paki kappi panna. Peale ukse sulgemist vajuta ”Prindi kviitung”, see kinnitab saadetise tagastamist.

 

Andmekaitse

Kõiki www.sahvrirotid.ee poekülastuse ja ostude käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalselt. Meie ei avalda neid andmeid kolmandale osapoolele, välja arvatud tellimuste edastamiseks või kui seda nõuab seadusandlus. Soovi korral on võimalik su andmed www.sahvrirotid.ee andmebaasist kustutada, sellekohane palve kirjuta palun info(at)sahvrirotid.ee

Vastutus ja vääramatu jõud

Sahvrirotid.ee vastutab sinu ees ning sina vastutad sahvrirotid.ee ees teisele poolele käesoleva lepingu tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

Sahvrirotid.ee ei vastuta sulle tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida sahvrirotid.ee ei saanud mõjutada ning mille saabumist sahvrirotid.ee ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

Sahvrirotid.ee ei vastuta toote kadumise või kahjustumise eest, mis on toimunud pärast toote üleandmist vedajale.

Sahvrirotid.ee vastutab sinu ees toote müügihinna ulatuses. Sahvrirotid.ee ei võta vastutust puudusega toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine.

Lisainfo

Lisainfot saad tööpäevadel ajavahemikul 9.00-17.00 telefonil 53 745 815 või e-postiga info(at)sahvrirotid.ee.

Sahvrirotid